maanantai 30. marraskuuta 2015

Olipa kerran täydellinen päivä..

Wauva on nyt 2,5kk vanha ja viimeyönä me nukuimme 6 (kuusi!!!) tuntia putkeen!
Siis WAU!
Tiedättekö kun en edes muista kauanko siitä on, kun oon nukkunut yhteenmenoon niin kauan.
Raskausaikanakin piti rampata vessassa 2-3 kertaa yössä, niin voitte kuvitella miten levännyt olo mulla oli aamulla! 
Tosiaan puoli seittemän maissa noustiin ylös ja kun kello löi yhdeksän, pistin jo makaronilaatikon uuniin. Puoli kymmeneltä olin ripustanu ensimmäisen koneellisen pyykkiä ja oltiin menossa hyvää vauhtia ulkoilemaan!



Me ei olla taidettu kun kerran onnistua pihalle menossa ennen iltapäivää.
Meinas tulla pikkusen takapakkia kyllä, kun avasin ulko-oven ja olin pökkäämässä vaunuja pihalle... siellä satoi vettä! Jep, ja huomenna alkaa joulukuu.
Onneksi hoksasin, että oonpas ostanu jo keväällä sadetakkeja varastoon, kun halvalla oon kirppikseltä löytäny. Nuin vain puetin pojalle sen kolmen euron Bamse-takin päälle ja olin hyvin ylpeä itsestäni. :)
Kunnon supermutsi menee vesisateessa pihalle!
(en olis menny, jos ei oltais oltu täysissä pukeissa jo terassilla)



No mitä me potkittiin vähä palloa ja sen sellasta. Tultiin syömään valmista makaronilaatikkoa ja sitte pistin Vinkkarin nukkumaan. Ilman mitään vastalauseita se nukahti ja mäkin päätin kokeilla onneani.
Pistin sohvalle maata ja vedin peiton korville.
Kello 14 Vinkkari hipsi mun kainaloon ja mä olin onnesta soikeena.
Wauva oli nukkunu jo 4 tuntia, Vinkkari nukkui 3 ja minä 2,5! 
Käsittämätöntä!
No mitäs sitte vielä!
Mä ihan piruuttani kokeilin vielä jos onnistuisin lasten hereilläoloaikana käynnistää läppärin ja maksaa laskut. No se meni yhtä nopeesti ja kätsysti, kun mitä rahatkin hävis tililtä.
Koska Vinkkari leikki omassa huoneessaan jo ties monettako tuntia päivän aikana, niin mäpä sitten vielä leikin joulupukinapulaista tässä internetin ihmeellisessä maailmassa yhteensä neljä tuntia. Enpäs oo koneellakaan ollut niin pitkää pätkää moneen kuukauteen!
Pappakin ehti tulla kotiin, me syötiin ja sit se leikki ja hoiti Vinkkarin ihan sänkyyn asti, Wauvakin on ollut niin täydellinen elokuvavauva koko päivän, syönyt ja nukkunut vain.
Kello on 20.30 ja kaikki, koira mukaanluettuna nukkuu ja mä avasin koneen vielä uudelleen kirjoittaakseni tämän muistiin.

Mä varmaan kohta herään tästä unesta! Mut sitä ennen mä salaa toivon, että tällaisia päiviä tulis vielä joskus uudelleen, koska tää on ollut heittämällä paras päivä koko vauva-aikana! Kaikki, ihan kaikki on menny niin nappiin, että huh huh!

PS. Yhdessä ikkunassakin on jo jouluverhot. 
PPS. Neljässä ikkunassa ei oo verhoja ollenkaan.
:D
-Susanna-

Eilen oli eka adventti, kohta se joulu on täällä :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti