torstai 9. kesäkuuta 2016

Pitkän tauon jälkeen..

Hei vaan pitkästä aikaa!
Viimeinen kirjoitus on maaliskuulta ja siihenkin asti ehdin kirjoitella vain noin kerran kuukaudessa.
Nyt on ollut pidempi tauko mun väsymisen takia ( ne jotka lukee tätä tunteella, niin ei mitään vakavaa!! :D ) Kun iskä on tullut töistä ei mulla ole ollut mitään mielenkiintoa avata konetta, ei oo huvittanu, itseasias, en oo tässä tainnut istua kolmeen kuukauteen 10:ntä minuuttia kauemmin. Iltaisin oon saattanut nopeesti ajaa maitokauppaan ja samalla vaihtaa jotain fb-kirppis ostoksia. Viikonloppuisin on ollut yleensä paljon ohjelmaa. Kavereitakaan en taas oo nähnyt, kuukausiin. Niin paljon pitäis aina kyläillä sinne ja tänne ja tonne. Ja tehdä sitä ja tätä ja tota. 





 No nyt iskä on ollut kuukauden jo kesälomalla, ja nyt se on itseasias jo vanhempainvapaalla, kun mulla on kesäloma. Kuukauden päästä mä meen töihin.
Tää yhteinen kuukausi on hujahtanut ohi, kun kauan odotettu vessaremppa tuli valmiiksi, ja monta muutakin asiaa on jo todo-listalta ruksittu. Ollaan käyty sukuloimassa nyt kaikki viikonloput, paitsi silloin kun iskä oli laivalla. Tero on pessyt mattoja, tehnyt perunamaan, maalannut ja öljynnyt terassia, ja paljon paljon paljon muuta.




Lyhyesti sanottuna kevät oli ihan älyttömän raskas mulle, jaksaa täälä kotona päivästä toiseen samaa rataa, joka päivä, aamusta iltaan. Keväällä kun on kaikkia inspiraatioita ja auringonvalo saa kaikki ideat liikkeelle, eikä mitään niistä ideoista pääse toteuttamaan ajan puutteen vuoksi, niin vähemmästäkin mieli synkistyy.
Nyt sitten on urakalla tehty ympäripyöreitä päiviä ja sykitty, että kaikki haaveet saadaan toteutettua. Siinä samalla tietysti pitää tehdä ne kaikki normi arkijututkin. 
Kaikella ihanalla on siis ollut myös kääntöpuolensa. 



Nyt kuitenkin vihelsin pelin poikki toissapäivänä ja totesin siipalle, että NYT pidetään kuukausi kivaa ja tehdään jotain mitä mä haluan. Vaikka pelattais vain jalkapalloa yhdessä. Jotain mitä voidaan tehdä yhdessä. Me neljä. Mennään lomalle jonnekin. Käydään retkillä. Syödään ulkona. Nautitaan.
Meidän yhteistä lomaa on enää neljä viikkoa jäljellä, joten siitä pitää ottaa kaikki irti. :)
Parasta on ollut, kun mä oon saanut nukkua aamuisin. Yhden kokonaisen yön sain nukuttua tässä joku päivä sitten ( yli vuoteen ) ja siksi elänkin nyt toivossa, että sama toistuisi uudelleen.
Oikeesti parasta kaikessa on toi meidän iskä <3 
Sitä ei voi ikinä ylistää tarpeeksi, kun se vaan osaa kaiken ja on maailman paras iskä ja maailman paras mies! 




Odotan töihin paluuta avoimin mielin ja innolla, koska pääsen olemaan ja tekemään 8h päivässä sitä mitä itse haluan. Sitä kuulkaa kaipaa aivan älyttömästi, että saisi jonkun pienen asian tehtyä alusta loppuun asti keskeyttämättä. Muistan vieläkin sen tunteen kun menin Vinkkarin jälkeen töihin ja tein yhden hyllynpäädyn valmiiksi. Aika meni niin nopeasti, että tauotkin meni vähän ohitte. Mä niin keskityin ja nautin omasta ajasta ja omista ajatuksista :D 
Eniten mä odotan kumminkin sitä, että kaipaan takaisin kotiin.
Käyn vain kuukauden töissä ja meinaan jäädä loppuvuodeksi lasten kanssa kotiin. 
Uskon, että kuukauden jälkeen osaan taas nauttia kotona olemisesta eri tavoin.
Ja lapsetkin on sitten  jo taas kasvanu, Wauva täyttää syksyllä vuoden, Vinkkari 2,5v. 
Luulen , että raskain vaihe on nyt ohi :)





Että semmosta! Nyt tiedätte, että silloin kun Susanna on hiljaa, niin sitä ottaa päähän.
Nyt hiljaisuus on katkennut, ja mieli piristynyt!

Niin monta pihakirppisralliakin on mennyt ohitte toukokuun jokaisena viikonloppuna, että en oo viittiny edes sanoa kuinka älyttömästi on kiristäny otsalohkoa. Tällä viikolla kuitenkin huomasin tulevina viikonloppuina olevat kirppisrallit, että ehkä mun kesähaaveet sittenkin toteutuu, kun pääsen edes  paristi suhaamaan fordilla löytöjen perässä. :D
Naurakaa ken tahtoo, mutta mun arjen vastapaino on kirppikset, niistä mä saan hyvän fiiliksen, ikinä ei tiedä mitä löytöjä sitä tulee vastaan ;)



Nyt meinaan nauttia kesästä ja meidän ihanasta perheestä , hyvää kesää teillekin, toivottavasti teette paljon ihania muistoja yhdessä!! :)

-Susanna-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti