tiistai 20. toukokuuta 2014

Muistakaa tekin nauttia!

Tekis mieli aloittaa taas otsikolla -laiskottelua-, koska tuntuu ettei mitään saa aikaseksi. Mut haittaakse?! Ei haittaa! Nimenomaan, kun mun tarttis osata hieman höllätä, eikä pingottaa koko aika jotakin. Siispä olenkin nyt kääntänyt ajattelumallini niin, etten mä mitään laiskottele, mähän nautin! Aina toitotetaan, että pitää nauttia raskausaikana ja sit kun lapset on vaan kerran pieniä. Joku päivä täs toissaviikolla sanoin VinkkarinPapalle, että tänään tein sitä mitä halusin/huvitti... En nyt muista suoraa sanajärjestystä, enkä asiaa mistä oli kyse, mutta se vastas mulle suurinpiirtein näin:
-Mä en ymmärrä mikset sä tee joka päivä sitä, mitä sua huvittaa.
No niinpä?! En oo kuulkaa kaivanu imuriakaan kaapista varmaan kahteen viikkoon ( rikkaimuria oon kyllä käyttäny, mut sitä ei lasketa, se on huijaamista :P ), enkä mä oo jokapäivä pyykkiäkään pessy. TänäänKIN jätin päiväpeiton laittamatta. HAH! Mä oon nauttinu ja tehny / ollu tekemättä sitä mikä on huvittanu.

Tänään mä oon tehny synttärikortin  7-vuotiaalle :)



Aika hieno vaikka itte sanonkin :)

Tais olla lauantaina, kun kirjotin listalle, mitä mun oikeasti pitäis tehdä :

TO DO - lista
 Ja voin ylpeänä kertoa, että olen laittanut kuvia kehyksiin ja hakenut vinkkarille aurinkolasit. Pappa on hakenut suppoja vinkkarille, ja kaikki muu on tekemättä. :)


kolmen päivän ikäinen <3

Eilen oli toi leipominen jo tosi lähellä, vaan ei. Se tarvii tietynlaisen fiiliksen, että saa aloitettua. Nyt on ollu vähän semmonen "pakko-fiilis", kun oon ostanu jo viikko sitten kaappiin mm. 2 pkt:a tuorejuustoa, 4 levyä suklaata ( on tummaa, vaaleeta, salmiakilla ja ilman .. ), kermaa, rahkaa, kermaviiliäkin löytyy ja paljon muuta. Eilen se tosiaan jäi siihen, kun päivällä etin 1,5h reseptiä. En osannu päättää mitä leipoisin, kun on niin paljon värkkejä mistä tehdä. En sitten tehny mitään...vaikka teinhän mä kuitenkin tavallaan, tein sitä mitä halusin; etsin reseptejä. :)

Lauantaina ton todo-listan kirjoitettuani tulin kans siihen tulokseen, etten varmana tee mitään noista, kun ei nyt just huvita. Mulla oli jo viikon verran ainakin pyöriny ajatus päässä, että olis kyllä kauheen kiva käydä kaverin pop-up-ravintolassa niiden omalla kotipihallaan. Se, että joku viittii ja näkee vaivaa osallistua ja järjestää ja leipoa ja ja ja ja.. on mun mielestä niin hieno juttu, että sitten lauantaina mä vaan päätin et nyt mä meen ja piste. Ja sit mä menin. Pakkasin itseni, Vinkkarin ja Vinkkarin vaunut autoon ja sit me lähettiin, nuan vaan! :)


Ravintolapäivänä: Pop-up-ravintola Raitin Hermanni!

Sunnuntaina mä olin päättänyt hyödyntää isännän vapaapäivän menemällä kirpparikierrokselle. Voi pojat mikä fiilis oli ihan yksin kiertää ja kattella monta tuntia. Jotain pientä tarttui mukaankin, mm. kaks DVD:tä Vinkkarille.
kirppislöytö yht: 2€
Sellasta. En muuten oo tehny pihalla mitään. Tosiaan nyt on sitä hellettä ja hieno ilma. Lupasin ehkä tehdä jotakin pihallakin tällä viikolla, mutta ei kiitos. Eilen laitoin oikein shortsit ja topin, puin Vinkkarillekin tollasen lyhytpulttuisen yökkärin ja sit mentiin pihalle. Tultiin aika nopeesti takas sisälle. Ei siellä vaan voinut olla. Laps parka vaan huusi, kun oli niin kuuma. Muutenkin se hikoaa kokoajan ja jokapaikassa. Pistin sen sitten sänkyyn päikkäreille ja istahdin itse niitä reseptejä etsimään. Tänäänkin on lämmin ( ylikuuma ) ja hyvin vaan kuulkaa sujuu aika täällä sisällä askarrellen ja bloggaillen! 

Vinkkari 14vkoa 4 päivää, 66cm, 7530g. Iso jätkä!
Hyvää vaikka itse salaattia ei kaapista löytynytkään, kuin pieni jämä.

Nyt mä tästä meen nauttimaan lapseni seurasta ja nauttimaan niin ikään eilen tekemääni makaronisalaattia! Heippa! :)


1 kommentti:

  1. Tätä samaa koetan itsekin opetella; nauttimaan ajasta ilman paineita kaikista tehtävitä hommista. Räpellän sitten kännykkään iltaisin aina noita to do -listoja, koska tällä muistilla ei edes muista mitä pitäisi tehdä, jos joskus huvittaisi! :)

    VastaaPoista